Senin, 17 November 2008

It’s About My Previous Writing

Frankly speaking….I don’t know what I’m gonna write in this posting, but let me explain about some postings that I’ve ever written before.
Yeah, it’s true that those writing deal with certain people whose names are explicitly and implicitly stated in my blog. :t

It doesn’t because I wanna expose my personal experience, but I think writing is an effective way for me to make me feel relief of something that I can tell to another people directly….a certain person exactly

Since there are some parts of my postings that might make a certain person feel teased by me…In this posting, accept my apology for that person. I didn’t mean to do that. I just feel comfortable express what I feel deep down inside my heart by writing.

Why do I have to write in my blog? Why don’t I write my personal experience in my diary?

Okey, let me explain….
It due to I always get stuck in the middle when I try to write on my diary and I made so many scratches because of my handwriting turns to illegible when I feel sad
It’s different when I try to type some of my experiences. The words flow smoothly until the end of my writing.

That’s why I prefer writing my experiences in my blog to writing them in my diary
If some of my writings sound too emotional…I apologize for that. I’m just human…I was angry at that time, but please understand me. I’m sort of person who are passive in certain case.

It is hard for me to arrange the words and say them out loud. I need a media like my blog to make that person know what I feel. And I think it works
And last but not least…

Thank’s a lot for visiting my blog. :k
For those who left the comments, thank’s a lot for your comments gals!
And for a certain person who read my writing. Yeah…I know you know, You know I know..So, what’s next?? :L

4 komentar:

Dini Haiti Zulfany mengatakan...

ciah, it works keh ka? mantap!

tuh kaaan, dah aku bilank. segale sesuatu harus diKOMUNIKASIkan. salah satunye, writing. kalo writing tapi di pendapkan dalam diary pribadi, sape yang tau? kutu laod pun tak tau gak. ape agik rayap kayu, tau c tau, tapi mane duli, kate die kan...

nah, writing then post it in blog, whether the person will read ur writing or not, but at least it is effective enough to release ur feeling of stuck!

aku kan dah ngalamin hal yg cam engkau alami selama bertahun lamanya *ciah, macam aku ni dah brape tue jak nulis gitu*. makenye aku bilank me engkau ka, nanti akan ada saatnya kalian wahay kawan, merasakan kenikmatan luar biasa menulis di blog.

kena' dah ko boi *lintangmode: on*

wokeh la. ditunggu posting2an laen, baek yg implisit maupun xplisit ade name akunye. ndak nak buad postingan khusus tentang aku ke ka? kan aku sebagai orang yg berhasil mengapi dan memprovokasi engkau blogging kikikik

med berjuang melepaskan gantungan!

The Scratches mengatakan...

he...3x..iyeh din..sape gak yang nak mandang kalo aku peram dalam diary..awalnye sih aku mikir sape gak yang nak sehe2 bace blog aku..eh..tapi ternyate kau...rajin gak bace blog aku...kau memang antu blogging!!!
iye...aku yakin kau sadar akan beberape tulisan yang nyebut2 name kau secare implisit dan xplisit..sudah lama aku memendam rasa terhadapmu (yakzzzz...macam lesbi pula yeh)
Suatu hari nanti...aku akan buat tulisan tentang kau din...krn kau telah ngeracun aku untuk nge-blogging2 bergembira...

Sekarang aku ingin berhibernasi rasenye, kayak beruang kutub yang tidok di dalam gua dalam jangka waktu tertentu dan keluar saat keadaan agak membaik....Oh Bumi sembunyikan lah aku di suatu tempat. Aku rasenye nak garuk2 tanah....
Tau kan ngape???
kate2 itu yang buat aku berguling2guling, merinding, panas,dinginkeringat basah becek ngak ada ojek rambut lepek hidung pesek..(ho...3xtak nyambung)

yah mungkin masih banyak ikan2 di laut yang sisik nya berwarna warni seperti warna pelangi(ha..3x, jadi ingat si Anugerah)
Dan mungkin aku bukan lah termasuk ke dalam ikan2 yang cantik itu...

dan mungkin tampang aku mirip kayak baju kali din..sehingge pantas untuk di......(kau tau lah kan kelanjutannye)

The Scratches mengatakan...

yeah..i know u know u know i know lah din...

Dini Haiti Zulfany mengatakan...

jangan khawatir pren, aku tau.

tapi kayaknye, makin sering kite berkomentar cam gini, makin ngeh pula yeh jeng jenny gyehehehe

ternyate die cukup sensitif ka. emank betol c ape kate die tersebut. namun, walopun hal itu klise, yeah, emang betul dan tak terbantahkan. tiada kata yang pantas untuk nackling kate2 kayak gitu hohoho

zwani.com myspace graphic comments This blog is owned byKupunya blog....about complicated posting and writing of something...